Passaport Edunauta
Enguany, els alumnes de segon de primària tornen a participar en el projecte “Passaport Edunauta”, impulsat per l’Ajuntament de Girona en col·laboració amb la Diputació de Girona i l’Aliança d’Educació 360.
El passaport proposa una gran varietat d’activitats gratuïtes agrupades per temàtiques: terra i ciència, esport i benestar, tecnologia i món digital, arts, cultura i disseny, nombres i lletres, lleure i jocs, comunitat i participació i altres.
L’objectiu principal és que aquestes activitats ofereixin aprenentatges i noves experiències enriquidores per als infants i les seves famílies, ampliant i complementant els aprenentatges de l’escola.
Totes les activitats del Passaport Edunauta es recullen al catàleg trimestral.
Properament lliurarem als vostres fills el Passaport Edunauta en paper. No oblideu portar-lo a les activitats perquè us hi posin el segell que acredita la participació.
Trobareu més informació als enllaços següents:
