Reunió de mares i pares del 2n trimestre
El proper dimecres 28 de gener, a dos quarts de nou del vespre (20:30h.), tindrem la reunió de mares i pares d‘Infantil d’I0 a I5 .
A la primera part de la reunió podrem assistir a una sessió de formació “Educar sense presses en un món accelerat” a càrrec de Josep Martínez, cap d’etapa d’ESO 1, professor i pare de Bell-lloc al menjador d’alumnes.
Seguidament hi haurà la reunió a càrrec de l’educadora/tutora del grup classe que servirà per abordar els principals aspectes acadèmics, organitzatius i formatius del curs.
En acabar, tindrem un sopar al hall d‘Infantil amb tots els que us hi vulgueu quedar. Per a les famílies que no han sol·licitat el Pla Bell-lloc o l’Escola de Pares, el cost del sopar és de 10€ per persona, que podreu abonar el mateix dia de la reunió.
Si us plau, confirmeu la vostra assistència o absència a la reunió i al sopar mitjançant aquest formulari.
